Monday, September 29, 2008

My Day:(


Have a few things still waiting for me to blog about, but since there's no time today, and probably for the upcoming two weeks, so I'll just post this while I still remember... Today I did something unbelievable... I never thought I would do that, EVER, IN MY LIFE, but guess I did it in the end...

I plucked up the courage, after a long long time, and told him that I think I'm starting to fall for him... Well, actually I had time together with him today, surprisingly... After sitting with him for like half an hour, looking at him not knowing what I should do, at 10.30am, I finally told myself 'You gotta do it, RIGHT NOW'... So then was gonna tell him, except he was like 'I'm going to the toilet', and I told him to come back quickly, cause I had something to tell him, and especially when I knew I would lose my confidence soon, and god knows why the hell did he take 15 mins in the toilet... DAMN... At that point in time, I was all losing hope... I was at a loss for words when he was back, I couldn't open my mouth-ONCE AGAIN... SIGH... But anyways, in the end, I only managed to say that I feel that I'm seriously falling in love with him, but unfortunately, he had no expression since he was also kinda busy with something else... And he probably thought I was joking, despite the fact that I kept telling him I was being very serious... Am I not serious enough??? Too aggressive, but not serious??? LOL:P So then all I had to ask was 'Do you like someone else at the moment?', and after a long time, his answer was 'YES, I do like someone else at the moment.'... SAD:'(

Anyways, Jorine told me that this song somehow resembled the current situation between me and him... And it is S.H.E - 恋人未满:P

为什么只和你能聊一整夜
为什么才道别就又想再见面
在朋友里面 就数你最特别
总让我觉得很亲很贴

为什么你在意谁陪我逛街
为什么你担心谁对我放电
你说你对我 比别人多一些
却又不说是多哪一些

友达以上恋人未满 甜蜜心烦 愉悦混乱
我们以后会变怎样 我迫不及待想知道答案

再靠近一点点 就让你牵手
再勇敢一点点 我就跟你走
你还等什么 时间已经不多
再下去只好只做朋友

再向前一点点 我就会点头
再冲动一点点 我就不闪躲
不过三个字 别犹豫这么久
只要你说出口 你就能拥有我

为什么你寂寞只想要我陪
为什么我难过只肯让你安慰
我们心里面 明明都有感觉
为什么不敢面对

为什么你寂寞只想要我陪
为什么我难过只肯让你安慰
我们心里面 明明都有感觉
为什么不敢面对

友达以上恋人未满 甜蜜心烦 愉悦混乱
我们以后会变怎样 我迫不及待想知道答案

再靠近一点点 就让你牵手
再勇敢一点点 我就跟你走
你还等什么 时间已经不多
再下去只好只做朋友

再向前一点点 我就会点头
再冲动一点点 我就不闪躲
不过三个字 别犹豫这么久
只要你说出口 你就能拥有我

我不相信 都动了感情却到不了爱情
那么贴心 却进不了心底
你能不能快一点决定 对我说我爱你

再靠近一点点 就让你牵手
再勇敢一点点 我就跟你走
你还等什么 时间已经不多
再下去只好只做朋友

再向前一点点 我就会点头
再冲动一点点 我就不闪躲
不过三个字 别犹豫这么久
只要你说出口 你就能拥有我

只要你说出口 你就能拥有我

SIGH... Probably 90% of it is true:'(

2 voices:

sharoneow said...

huh? the end?!?

Celia-YuLing said...

Ehhhhhhhh... What did you expect sia??? And not many people know about the person, how can I say much here??? Tsk Tsk... LOL>.< Geez, you're fast!!!