Wednesday, December 24, 2008

Rolling Love (Go! Fried Rice) [ 翻滚吧! 蛋炒饭 ]


The drama that I'm currently watching, is called Rolling Love (Go! Fried Rice) [ 翻滚吧! 蛋炒饭 ]... I've finished watching a few dramas, and don't know what other ones are nice to watch, but for some random reason, I just feel like watching taiwanese dramas, but not korean ones, so yea... I think this is a pretty recent drama, won't say they're my favourite actors, but they're still HOT=) I'm totally obsessed with the song sang by Fahrenheit at the moment=)

翻滚吧蛋炒饭片头曲
飞轮海 - 恒星


一步一步像恒星转动
逆风也不放手
因为你在我胸口擦亮的梦

一天一天像恒星闪烁
心跳绝不放松
我相信未来会有未来的我

你的微笑像火柴
划过我心脏动脉
眼前突然间出现
梦的形状等着我探勘

我明白一切不会像
双手合十般简单
但我能确定 有什么已经燃烧起来

RAP:
从前抱着梦
在角落发呆的我
如果可以因为一个笑而苏醒
那么今后 请尽管相信
有你我会是 最亮的恒星

一步一步像恒星转动
逆风也不放手
因为你在我胸口擦亮的梦

一天一天像恒星闪烁
心跳绝不放松
我相信未来会有你骄傲的

我存在

0 voices: